srijeda, 7. prosinca 2011.

Vijenac za vrata

Evo kako lako napraviti vijenac za ulazna vrata.

Trebat ce vam nesto dugog granja, iskreno, ja sam moje pokupila na jednom neodrzavanom podrucju. To je pretpostavljam bio neki divlji grm koji je sad eto bez lisca, dugih elasticnih grana sa zanimljivim spiralicama (ne znam kako bi ih drugacije nazvala). Dakle, duge grane, ceseri, kriske susenih naranca, zlatna masna, spaga, male jabukice (umjetne, a moze i prave naravno). I da, vezice od zice.

Granje sam privezala komadom spage u krug, velicine koju otprilike zelim. Naravno, strsalo je na sve strane pa sam vijenac "ukrotila" tako da sam vezice od zice (ovo sto drzim u ruci) ogulila od papira, prepolovila i njima vezala ove grancice sto strse za one koje su cvrste. Na kraju sam vrh vijenca omotala debelom spagom.


Od zlatne ukrasne trake napravila sam masnu. Masnu mozete napravit na isti nacin na koji vezete vezice na tenisicama (zavezati pa povlaceci, opustajuci i zatezuci krajeve namjestiti) ili napravite savrsenu masnu (na ovaj nacin).


Vrucim pistoljem ljepila sam cesere po sredini vjenca, na kraju sam dodala jabukice, masnu, susene narance, male zletne pokloncice... Odrezala sam jos jedan komad spage, primjerila da bih odredila koja duzina mi odgovara i zavezala.


TA-DA!!! Vijenac je gotov :)


2 komentara:

  1. Malo truda i mašte i eto prekrasnog vjenčića od materijala što nam daje priroda...jabučice su super i odlično si sve objasnila!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Dosta odlicnih ideja pronasla sam na tvom blogu!
    Veliki pozdrav od Jasne!

    OdgovoriIzbriši