utorak, 16. kolovoza 2011.

Valentine's pillow box

I evo napokon zadnjeg posta vezanog uz ovogodišnje Valentinovo.

Pokazat ću vam kako jednostavno napraviti takozvani pillow box (iliti pillow pack) od običnog bijelog hamera i napraviti od njega slatki mali poklon za Valentinovo.

Potrebno nam je:
bijeli hamer
škare
lijepilo
kvačice za papir
dekoracije (ukrasna traka, srce od filca, mali pečat u obliku srca)
i naravno, čokoladne karamele

Ukrasnu traku sam kupila u lokalnoj knjižari (0,69 kn metar), isto tako i srce od filca (1 kn) koje je prvotno (kao na slici) bilo na žici ali ja sam žicu izvukla. Koristila sam lijepilo za papir jer sam na greški naučila da dvostrana traka ovdje ne funkcionira najbolje (na duge staze ).



Nacrtamo kvadrate kao na slici. Visina je 10 cm, širina svakog 6,5 cm i zadnji komad 1 cm. Luk crtamo običnom olovkom. Ja sam uzela plastiku u obliku cd-a (koju dobijete kad kupite cijelu kutiju cd-a/dvd-a), namjestila da pristaje na vrhove i ocrtala s vanjske strane.

S unutarnje strane koristila sam olovku bez špica (preporučujem bilo što sa tankim ali ne preoštrim vrhom). Isto tako sam namjestila plastični cd i kao da ocrtavam oblik ostavila trag na papiru. Na tom mjestu savit ćemo hamer kasnije.

Ocrtani oblik izrežemo i presavinemo na za to predviđenim mjestima.



Od ostatka neke gumice skalpelom sam izrezala oblik srca i ostavila crven stragove po hameru.
Nanesemo lijepilo i polijepimo kutijicu. Ja sam postavila 3 kvačice za papir da se ne odvaja dok se lijepilo ne osuši.



Kada se osušilo, skinula sam kvačice i pritisnula kutijicu da dobijem oblik jastuka (pillow). Hamer će se saviti bez problema jer smo ga prethodno malo udubili.
Napunimo čokoladicama.



I zadnji koraci. Zavezala sam ukrasnu traku i nalijepila srce od filca.

Nema komentara:

Objavi komentar