utorak, 16. kolovoza 2011.

Uskrsnje iznenadjenje

Evo nešto vezano uz nadolazeći Uskrs, tj. kako sa balonom i malo konca napraviti zanimljivo Uskršnje jaje koje krije poklone.

Potrebno:
balon (običan, koji napuhan ima oblik jajeta)
konac u boji (za heklanje)
štirka
četka ili kist
lak u spreju
umjetna trava
čokoladni zec, jaja i/ili ostali simboli Uskrsa

Balon napušemo na veličinu po volji i oko njega omotovamo konac. Za početak je najbolje na nekoliko mjesta konac pričvrstiti komadima selotejpa jer konac inače klizi po balonu. Ja sam kupila žuti konac jer je boja lijepa i prigodna za ovo doba godine.



Omotavamo dok ne dobijemo gustu mrežu.



Kada omotamo dovoljno puta kist namačemo u štirku i prelazimo preko balona (najbolje pali tapkanje).



Balon ostamo da se suši preko noći, najbolje 24 sata. Na kraju balon probušimo, on se skupi na vrhu a mi dobijemo čvrsto jaje od konca. Izgleda fenomenalno.



Meni je od štirke ostao sasušeni sloj između konca koji sam počistila laganim četkanjem četkicom za zube.



Potrebno je izrezati rupu na sredini. Najbolje je na papiru nacrtati i izrezati željeni oblik pa ga onda izrezati.



Nakon toga izrežemo i izvadimo balon, pošpricamo mrežu lakom te postavimo umjetnu travu na dno.



I za kraj, postavimo unutra čokoladnog zeca, jaja i sl.



EDIT 28.05.2010.

Malo kasnim sa editiranjem ali nije važno. Uglavnom, htjela sam vam pokazati kako je ovo isto jaje moja sestra malo doradila da
(puno ) bolje izgleda

Nema komentara:

Objavi komentar