utorak, 16. kolovoza 2011.

Slatka kutijica

Prvo bih vam se svima željela zahvaliti na glasovima koje ste mi velikodušno udjelili prilikom izbora za blog dana...

HVALA VAM!

Mnogo mi to znači, jer vaši glasovi dokaz su da vam se blog sviđa, a to je bit svega - zbog toga ovaj blog postoji.

A sada bih vam željela pokazati još jednu jednostavnu i preslatku ideju za Valentinovo. Radi se o kutijici sa čokoladicama, ili kako sam ju na nazvala - slatka kutijica.

Potrebni su nam:
crveni hamer
običan bijeli i crveni papir
ukrasna crvena traka
škare
lijepilo
crveni flomaster (ili olovka)
i naravno, čokolada - 9 komada (predlažem čokoladice poput onih koje dobijemo uz kavu, a ja ću u nedostatku istih (tutorijala radi) upotrijebiti neke bombone - sve ovo znači da sa pravim čokoladicama imate i druge mjere)

Crveni hamer izrežemo na dimenzije 9x15,5 cm - komada 2 (jedan hamer bi zapravo trebao biti 2-3 milimetra veći jer će on biti poklopac). Sa svih strana hamere savinemo na 2 cm od ruba. Zarežemo ih (kao na slici)...



... i polijepimo da bi oblikovali kutiju.



Od običnog bijelog papira izrežemo 9 trakica dimenzija 7x1,5 cm, a od crvenog 7x2 cm. Čokoladice (tj bombone ) omotamo prvo crvenim pa onda bijelim papirom. Zbog manjih bijelih trakica dobijamo lijep efekt slojevitosti.



Flomasterom (ili olovkom) na gornju stranu čokoladica () ispišemo VOLIM TE. Ostale su nam 2 čokoladice. Možete ih ostaviti prazne, ili kao ja - nacrtati srce na svakoj.

Sada još samo treba ukrasiti gornji dio kutijice (poklopac). Ja sam odrezala komad običnog bijelog papira papira (3,5x20 cm) i zalijepila ga. Preko njega sam zalijepila crvenu ukrasnu traku. Napravila sam i srce od ostataka crvenog i bijelog hamera te ga poslijepila na vrh.

Čokoladice poslažemo u kutijicu i to je to.



Nadam se da vam se sviđa

1 komentar:

  1. Odlična ideja...napravila sam kutijicu i ispala je super! :) Hvala!

    OdgovoriIzbriši