utorak, 16. kolovoza 2011.

Personalizirani okvir za slike - sa imenom

Ova ideja mi je pala na pamet dok sam jednom prilikom šetala po kirvaju (valjda znate što je to) i među štandovima u ponudi vidjela okvire ovog tipa. Tri stvari mi se nisu svidjele kod njih. Prva stvar je ta da su izgledali naštancano - što i jesu. Savršena pravilna drvena slova, savršeno poslagana, jednostavno mi je djelovalo preumjetno, presavršeno. Druga stvar je da su neki bili od kartona - imam osjećaj da bi se sve lako izvitoperilo i odlijepilo. A treća stvar je cijena - 40 kuna za naštancani okvir??? Ne ako se mene pita Cool
Potreban nam je okvir, das masa, lijepilo, boje, brusni papir, slova i kist. Ja sam unaprijed izrazala i slova od kartona, no vama neće trebati sva - veća samo ona koja se nalaze u imenu koje ćete staviti u okvir. Ja sam sve napravila iz zabave.


Prva stvar koju sam napravila je da sam rastavila okvir i obojala staklo tako da sam vlažni kist umočila u plavu boju i neureno premazala kao na slici - sviđa mi se efekt. Okvir sam obojala istom bojom.


Nakon toga sam razvaljala das masu, naslagala slova koja želim i izrezala nožićem. Osušila sam ih na staklu (nikako ne na papiru ili bilo kojem drugom materijalu koji će se zbog vlage izvitoperit) i osušene pobrusila po rubovima da budu glatki.
Ono što vidite na slici a ja sam zaboravila napomenut je da kad sam počela radit ovaj tutorijal zamislila sam da ga napravim za jednu bebicu Lanu i moju kumu Martinu Kiss. No dogodilo se to da sam nakon sušenja Lanin ubrzo završila bez slikanja, tako da se na dalje vidi samo kako je Tina okvir nastajao.


Slova sam obojala u svijetlu plavu boju tako da sam ih jako vlažnim kistom umočenim u mrvu plave boje samo premazala. Kada se to osušilo uzela sam tanki kist i istom plavom bojom (bez razvodnjavanja) obojala rubove.

Kada se i to napokon osušilo polijepila sam ih na staklo.

Od bijelog i plavog krep papira napravila sam male ružice, odrezala višak žice i polijepila ih na okvir. Još sam samo sve poprskala bezbojnim lakom u spreju da fiksiram boje i to je to.



Zanima me kako vam se sviđa napravljeno? Nisam htjela prejerivat sa ukrašavanjem da ne bude malo too much. Najvažnija stvar je da se vlasnici sviđa Laughing

Nema komentara:

Objavi komentar