ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Omot za biljeznicu od starih samterica

Jedna blogerica mi je u komentarima rekla da bi željela vidjeti knjigu ili dnevnik u omotu od ukrašenog trapera. Odmah mi je zatoplilo oko srca jer sam se sjetila da sam to već radila

Ja sam se odlučila iskoristiti stare samterice jer već imam 2 omota od trapera, no vi slobodno upotrijebite što god vam se nađe pri ruci.

Dakle, treba nam tkanina dimanzija cca 44 x 23 cm, komad gumirane trake dužine 23 cm, škare, igla, konac i pribadače, te ravnalo i perlice.



Sa unutrašnje strane tkanine označimo udaljenost 1 cm od ruba. (Kod mene na slici su slučajno označeni samo gornji i donji rub, ne obazirite se na to )



Pripremimo pribadače i savinemo tkaninu po označenom rubu te učvrstimo pribadačama.





I naravno, iglom i koncem zašijemo novi rub koji smo dobili.



Učinimo isto sa svim rubovima.
Postavimo bilježnicu za koju radimo omot na sredinu i pribadačama označimo mjesto gdje ćemo šivati.



Crne strijelice pokazuju gdje ćemo zašiti gumiranu traku koja će držati bilježnicu zatvorenu



Kada to sve zašijemo naš omot je gotov.



Još samo ukrašavanje. Ja sam se odlučila na drvene perlice.
Prvo sam ih složila da otprilike vidim kako će izgledati.



I zašila. Evo kako izgleda



I evo još slike ona 2 omota koja sam spomenila na početku posta da sam napravila davno, davno

Nema komentara:

Objavi komentar