ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Ogledalo s okvirom od das mase

Ideja za ovaj "projekt" preuzeta je iz časopisa Unikat. No ovaj puta ja sam se nalazila s druge strane aparata

Potreban nam je komad kartona, ogledalo, boja, škare, čačkalica ili igla i das masa.


Na kartonu ocrtamo ogledalo i sa strane nekoliko centimetara (po želji) za okvir kojeg pravimo. Kod mene je to po 2 cm sa svake strane.
Istu shemu napravimo i na papiru (da bi mogli izrezat pravilan oblik od das mase).




Komad das mase razvaljamo na željenu debljnu te na njega postavimo papir koji smo izrezali i izrežemo željeni oblik.















Umetnemo ogledalo da vidimo jel sve uredu


Sada slijedi ukrašavanje. Manje komade das mase razvaljamo u rukama kao gliste  pa ih uvrnemo i "izbockamo" čačkalicom.
Slažemo ih na okvir da bi barem okvirno dobili dojam imamo li dovoljno komada.










Sve to ostavimo sa strane da se osuši. Kada se osuši "gliste" :D lijepimo na okvir.



Kada ih polijepimo, po želji možemo sve bojat u neku boju. Ja sam ipak ostavila ovako i samo poprskala prozirnim akrilnim lakom (za malo sjaja :D)

Kad je bojanje i lakiranje gotovo zalijepimo ogledalo.



I to je to

Nema komentara:

Objavi komentar