utorak, 16. kolovoza 2011.

Ljetni svijecnjak

Ne znam kako vama, ali meni je ova zima lagano presjela a tek je počela Laughing
Zato sam odlučila napraviti svijećnjak koji će me podsjećati na toplija vremena Cool
Potrebno:
stara čaša (ja sam uzela jednu koja je jedina preživjela od cijelog seta)
bijela akrilna boja
salveta
decoupage lijepilo
lak u spreju
spužvica i kvačica
Čašu sam dobro oprala i osušila. Istisnula sam malo bijele boje na poklopac kreme, nakvasila spužvicu (taj dio je važan jer će se zbog toga bijela boja malo razrijedit što će izgledati vrlo lijepo kad svijećnjak bude gotov) i tapkala dok nisam zabijelila cijelu čašu.


Nadam se da vidite taj razrijeđeni uzorak koji je nastao zbog mokre spužvice. Izgleda kao da nije dobro obojano, što zapravo i nije, ali to nam je cilj Wink
Kada se boja osušila poprskala sam čašu (izvana naravno) bezbojnim lakom u spreju da zaštitim boju da se ne guli. Salveta koju sam odabrala ima leptiriće i cvijetiće na sebi što podsjeća na proljeće i toplije vrijeme. Odvojila sam gornji dio i opet vlažnim kistom obišla salvetu oko leptira i cvijetića i zalijepila ih decoupage lijepilom na čašu.


Kada se i to posušilo još sam jednom poprskala lakom u spreju. I evo napokon kako to izgleda - na svijetlu i u mraku Smile

Nema komentara:

Objavi komentar