utorak, 16. kolovoza 2011.

Home made pictionary

Jeste li ikada igrali Pictionary? Ako niste a obožavate društvene igre definitivno probajte. Ja sam osobno bila vrlo skeptična jer mi nije bilo logično kako ikome može biti zabavno da jedna osoba crta a druga pogađa što ova crta. Probajte nacrtat zimski san Laughing i sve će vam bit jasno. Igra je prezabavna i garantira mnogo smijeha (i frustracije).

Ako vas je ovaj tekst zainteresirao pokušajte napravit svoj Pictionary - moja sestra je zapravo ideju "pokupila" sa Šminkerice (http://www.sminkerica.com/) i malo doradila. Originalni Pictionary košta cca 250 kuna a moguće ga je napraviti za svega par kuna. Zašto ne bi pokušali? Vrlo je jednostavno Wink

Za početak vam je potreban A3 hamer papir (bijeli) i po jedan A4 hamer u crvenoj, narančastoj, žutoj, plavoj i zelenoj boji (ljubičastu zanemarite Laughing), flomasteri u istim bojama, ravnalo, trokuti, olovke i sl.

pictionary
Prvo na bijelom hameru nacrtajte polja i obojajte ih žutom, plavom, narančastom, zelenom, ljubičastom i crvenom bojom. Zadnje polje mora biti crveno (tako su mi rekli Laughing). Eto, već ste pola posla napravili.
pictionary
Od hamera u boji izrežite male kartice (moje su dimenzija 6*4 cm, ali dimenzije su skroz proizvoljne) i na njih ispište pojmove. Na žute kartica idu osobe, životinje i mjesta, na plave predmeti, narančaste radnje, na zelene teški pojmovi i crveno razni pojmovi koje svi vuku jer tada svi igraju. Pojmove potražite na netu (ili mi se javite na mail, ili ostavite komentar pa ću vam ja pomoći).
pictionary
Pictionary je gotov Laughing Još samo figurice (posudite iz seta za čovječe ne ljuti se Laughing), papiri i olovke vam trebaju i igra može početi. Jedini nedostatak je taj što nemate pješčani sat koji će vam reći kada je prošla minuta, ali u tu svrhu vam može poslužiti mobitel i funkcija odbrojavanja.

Proučite malo pravila http://igranje.org/recenzije/igrali-smo-pictionary i zabavite se Wink
pictionary

2 komentara:

  1. Moja omiljena igrica!!!
    Ideja je odlična, prije svega ekonomična, a za one koji nemaju sat, možda da se posluže onim iz DM koji služi djeci za mjerenje vremena dok peru zubiće i košta desetak kuna?

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo nisam znala da postoji :D super! hvala na ideji :) definitvno jeftina investicija... mislim da bi se mozda isto tako dalo nac kod kineza tih mini pjescanih satova

    OdgovoriIzbriši