ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Foto album

Razvila sam neki dan neke drage mi slike. No, rekla sam da mi ih razviju veličine 10x13,5 cm ne razmišljajući da ne stanu u standardni album. Zato sam ga odlučila napraviti sama.

Kupila sam u knjižari 5 komada hamer papira veličine 50x35 (tražila sam A3 koji je zapravo malo manji, ali zapravo, ovaj mi je puno bolje došao) i neki vlaknasti bordo ukrasni papir, prodavačica mi nije znala reći kako se zove.

Dakle, potrebno nam je 5 hamer papira u boji (po izboru, veličine 50x35 cm), lijepilo, škare, tinta (za pečate) i komad spužve, olovka, gumica i vlaknasti papir (ili bilo koji drugi ukrasni).



4 hamer papira prerežemo na 4 jednaka dijela (dimenzija 17,5x25 cm).



Prerezane hamere savijamo po pola. Oni će biti listovi našeg albuma.



Kada ih presavijemo sve spužvicu namočimo u tintu i laganim i brzim pokretima nanosimo tintu uz rub. Ja sam odabrala ljubičastu tintu jer mi je bila najbliže željenom efektu. Ovo nije obavezan korak, štoviše, nestrpljivima bih preporučila da ga preskoče (nikad kraja).







Tada iglom bušimo rupice u sredini hamera zbog uvezivanja. Uvezujemo na isti način kao i mini knjigu (link sa strane), jedina razlika je što uvezujemo po jedan hamer zbog njihove debljine.





Od preostalog hamera izrežemo komad dimenzija 18x27,5 cm. To su vanjske stranice našeg albuma. Savijamo ga 12,7 cm sa svake strane, tj da nam u sredini ostane cca 2 cm (toliko je debljina mojih stranica).



S jedne strane postavljamo tu vlaknastu tkaninu i zalijepimo ju.
Evo i jedne slike kako ona izgleda na podlozi bijelog papira.









Vrućim lijepilom zalijepimo stražnju stranu uvezanih stranica da ih učvrstimo, i dok su još vruće zalijepimo ih za korice.



Od ostatka hamera izrežemo još 2 komada dimenzija 17,5x25 cm koje ćemo zalijepit na korice da nam "maskiraju" nepotrebno.



I napokon, fotografije. Možete ih jednostavno zalijepiti na stranu ili kao ja, kupiti kutove za fotografije (ne znam kako bi ih drugačije nazvala ) i polijepiti tako.





S obzirom da album postane malo deblji kada se slike postave i ne može se baš zatvoriti, ne bi bilo loše zavezati ga nekom ukrasnom trakom



Vjerujte, još ljepše izgleda uživo

Nema komentara:

Objavi komentar