utorak, 16. kolovoza 2011.

Decoupage foto album

Malo ćemo preskočiti navedeni redoslijed. Sada ću vam pokazati kako sam decoupage tehnikom ukrasila foto album kod koje mi se nije svidio omot.
Potrebno:
foto album, bijela akrilna boja, spužvica, kvačica, salveta sa motivom po izboru, kist, decoupage lak, lak u spreju
Spužvicu prerežemo po pola i zahvatimo kvačicom. Umačemo pomalo u bijelu boju i tapkanjem nanosimo na korice albuma. Na taj način neće nam ostati ružni tragovi kao kod bojanja kistom (osim ako baš želite taj uzorak).

Ja sam bijelu boju stavila u 3 sloja jer mi se inače pozadina vidjela. Bila sam nestrpljiva pa sam svaki sloj sušila fenom Laughing

Unutarnju stranu sam precizno obojala tako da sam otkinila komad papira i prislonila ga uz rub pa tapkala.

Odabrala sam salvetu sa cvijetnim uzorkom i odvojila gornji sloj od ostala dva. Tanki kist sam namočila u vodu, dobro ga ocijedila i prošla s njime salvetom na mjestu na kojem je želim poderati. To radimo na ovaj način jer ako salvetu pokušate poderati dok je suha učinit ćete upravo to - poderati je ali ne kako želite, već ćete uništiti motiv. Dok ćemo na ovaj način sačuvati motiv.


Salvetu sam stavila na album da odredim položaj. U posudicu sam istisnula bijelu boju i malo plave pa sve pomješala. Namjera mi je bila da mi ta boja bude podloga za salvetu tj. da budu ista nijansa. Iako sam mislila da sam pogodila nijansu, kada sam boju utapkala i osušila postala je svijetlija. Tako da znate - smiksajte si malo tamniju boju Wink

Kad se boja posuši zalijepimo salvetu na planirano mjesto. Ja sam još na hrbat polijepila plavi dio salvete. Kada se sve posušilo pošpricala sam cijeli album lakom u spreju.

Nema komentara:

Objavi komentar