utorak, 16. kolovoza 2011.

Cvijet na brzinu

Evo jedne krajnje jednostavne ideje kako brzo i u par poteza napraviti cvijet od običnog papira.

Potrebno:
stara najlonska vrećica kao podloga
običan papir
tinta
voda
škare
olovka
ljepilo
papirnati ručnici
najlonska rukavica (ili u mom slučaju vrećica za sendvič )
glitter i perlica (po želji)



Potrebno je od običnog papira izrezati nekoliko krugova različitih veličina. Moji su dimezija od 3 do 7,5 cm.
Plus, ja sam izrezala 2 prevelika tako da oni na daljnjim slikama prekriženi (da ne bi bilo zbunjenih ).
Tada na najlonsku vrećicu nakapamo na nekoliko mjesta tintu, te vodu i sve to pomješamo rukavicom (ili u mom slučaju vrećicom za sendvič ) da bi razrijedili tintu i raznijeli je po vrećici.



I sada u tintu stavljamo krugove i tako ih bojamo sa obje strane. Dok su još mokri jednostavno ih zgužvamo i pažljivo raširimo.
(p.s. ovdje vidimo moj prekriženi višak )



Sad je na vama što ćete odabrat. Možete ih ostavit da se prirodno osuše ili kao ja, uzet pincetu, držat ih jednog po jednog i sušit par sekundi fenom (na visokoj temperaturi, ali da manje puše da se ne izravnaju).
Kada se osuše jednostavno ih lijepit jednog na drugog, od najvećeg prema najmanjem, po želji staviti odgovarajuću prelicu u sredinu ili čak glitter po rubovima.

Nema komentara:

Objavi komentar