utorak, 16. kolovoza 2011.

Cvijece u okviru

Potrebno:
Okvir za slike, boja, žica, tkanina po izboru, cvijećarska spužva, ljepilo, mini keramička lončanica

Okvir sam obojala u zelenu boju (kasnije sam ga obojala u neku svijetlo svijetlo zelenu jer mi je rečeno da je ova preintenzivna), staklo izvadila a stražnji dio (koji drži okvir) obojala u žutu. Ideja je bila da budu vesele, intenzivne, proljetne boje. Malu lončanicu sam prerezala po pola, oblikovala prema njoj komad spužve i sve zajedno polijepila kao na slici.

Tada sam još jedan komad oblikovala tako da bude poput četvrt kruga i zalijepila ga.

Napravila sam nekoliko ružica (postupak sam vam pokazala nekoliko postova unatrag) i skratila žicu da viri samo cca 2 cm. Na dno ružica sam istisnula malo ljepila i zalijepila ružicu u stiropor. Postupak sam ponavljala dok nisam popunila cijelu spužvu.


1 komentar:

  1. Super ideja..definitivno ću probati izraditi jedan takav okvir :D

    OdgovoriIzbriši