utorak, 16. kolovoza 2011.

Cestitka za Valentinovo 2

Od komada stare gumice za brisanje ćemo napravit mali pečat u obliku srca. Jednostavno nacrtamo srce, izrežemo ga i gotovo :)
čestitka
Potrebno: hamer papir, pečat, crvena ukrasna traka, crvena tinta (ili flomaster), škare, lijepilo
čestitka
Izrežemo hamer (A4) po pola, tj na dimenzije 15x21 cm i savinemo ga po pola, a drugi komad (od ostatka) izrežemo na dimenzije 14,5x20,5 cm. Ovaj drugi komad ispunimo srcetima. Preko postavimo ukrasnu traku (kao što vidite ja imam pomoćnicu, ništa ne može proć bez njene asistencije Tongue out). Odrežemo i zalijepimo sa stražnje strane.
čestitka
Sve to zalijepimo na prethodno savijeni hamer. Izrežemo još jedan mali komad hamera (dimenzije po želji - ja sam gledala da bude malo manji od trake) i na njega napišemo željenu poruku (tipa "Volim te" i sl). Ja sam napisala "Ljubav...". Zalijepimo na sredinu trake i to je to.
čestitka
čestitka

Nema komentara:

Objavi komentar