utorak, 16. kolovoza 2011.

Bozicni sajam

Dragi moji, iako uvjek imam dosta toga planirano za blog nekako mi se uspije izjalovit Laughing
Tako je bilo i sada. Milijun božićnih ideja koje sam željela podjeliti s vama a nisam uspjela.
Ove godine u Belišću je prvi puta organiziran Božićni sajam i ja sam bila pozvana da sudjelujem. Naravno, bilo je teško, zapravo nemoguće odbit tu ponudu. Zbog toga sam malo zapostavila blog, no da se iskupim donosim vam slike mog štanda. Nadam se da vam se sviđa.
Vrijeme nas baš i nije poslužilo, padao je snijeg i bilo je cca -8 stupnjeva pa je bilo jako malo ljudi koji su se odvažili napustit tople domove.
Na štandu se nalaze mnoge stvari o kojima sam pisala. Paper quilling tehniku možete vidjeti u okviru u obliku pahuljica i božićnih drvca, decoupage tehniku, drvce/svjećnjak od das mase. Možete vidjeti i čestitku koju sam prošle godine izradila za blog.



Znam da se blagdani približavaju velikom brzinom i da je sad možda malo kasno da izrađujete nešto. Ipak sam odlučila dat vam ideju, ako ništa drugo, za poneku čestitku koju možete dat voljenoj osobi. O tome više narednih dana Smile

Nema komentara:

Objavi komentar